Wednesday, June 29, 2011

CLINIQUE STAR TOUR 2011




CLINIQUE STAR TOUR kembali lagi dan kali ini bersedia untuk menakluki jalan jalan di Malaysia.. =) Tahun ini 3 lagi gadis bertuah akan mendapat peluang sesi one-on-one dan kerjaya sebagai model serta gambar anda akan dirakam oleh jurugambar professional berpengalaman untuk menjadi cover model dalam keluaran CLEO akan datang.. Teruja bukan??

Semua tu hanya di CLINIQUE STAR TOUR 2011..


Dengan menggunakan truck 3 tan yang telah diubah suai khas menjadi ruang solekan dan dandanan rambut serta lengkap dengan mini studio, Clinique Star Tour 2011 pasti memberikan keselesaan kepada para jelitawan yang datang. Untuk lebih menarik, Clinique Star Tour 2011 ini juga merupakan satu pertandingan! Yes pertandingan.. Smile everyone! Smile! claps... weeeee...

Untuk menyertainya tersangatlah senangnya.. You all just datang to any Clinique Star Tour roadshow, klik SINI untuk ketahui their location, purchase voucher RM35, register & beritahu semua orang "What is your Career Aspirations" and Clinique Star Tour expert team akan tolong makeup kan korang , then mendandan rambut supaya lebih gorgeous dan last yang paling best snap snap gambar.. All this makeover will done by Clinique Makeup Experts, Stylist expert also professional photographer yang expert.. Pendek kata semua expert.. Macam supermodel dalam tv tuuuu... Yiiiihaaaaa... *oppps terlebih excited.. shy me.. 



Oh bukan tu saje at the end of the tour bulan Ogos 2011, semua gambar yang diambil semasa roadshow dikumpulkan dan akan di posted kan secara online di www.cliniquestartour.com.my, and all Malaysian akan vote for top 25 favourites. Sudah settle votes, Clinique and Cleo experts pula akan jalankan tugas mereka untuk memilih the grand lucky winner. Pemenang akan menerima hadiah sehingga RM 5000 disamping head-to-toe makeover styled by CLEO untuk cover shoot..  Bukan itu saja di www.cliniquestartour.com.my juga mereka akan announce kan lucky draw winners setiap hari.. So rajin rajin lah buka website diorang mana tahu korang yang tak pernah dapat lucky draw tetiba menang.. Super excited kan kan..


nak jadi model? so apa lagi pilih tarikh, sedia duit, pikir apa yang korang nak cakap then register.. =)
Jumpa korang disanaaaaaa!


all picture credits to www.cliniquestartour.com.my

2 comments:

  1. teringin nk pakai products clinique ni taw. tp itu lah..mahal sgt. parkinson tgk price..hehe

    ReplyDelete
  2. Heeee kulit zie dh cantik pkai ape pon tetap cantik.. =)

    ReplyDelete

Cakap memolek neh.. trime kasih ^_^