Sunday, July 1, 2012

Pemenang Contest Nando's Minggu 2 : We Grill Champion

Assalamualaikum!



Phewwww watamat sudah untuk contest minggu ke 2 Nandos We Grill Champion. Sebenarnya ingat nak buat gempak sikit pemberitahuan pemenang tapi eden tak larat sudaaa mau pikio idea, penat berjalan pergi career fair tak abis lagi. Nanti bersambung pulak minggu ni ada 2 lagi acara coming rezeki blog, walaupun blog saya tak sehebat blog orang lain tapi saya bersyukur dengan setiap rezeki yang saya dapat, mungkin masa untuk saya belum tiba jadi saya kena berusaha hiyak huk hak hik :p


Eh melengcong lak hehehehe. Stret to the point pemenang untuk Minggu 2 Nandos We Grill Champion adalah


Baik punya dia bajet masa, lagi lima minit tutup contest dia shot comment. Tahniah yuk berjaya memenangi 
1 x Nando's Peri Platter (for 4pax) bernilai Rm62, nanti saya akan contact anda yer, hadiah anda akan dapat selepas 20 Julai 2012 yakni selepas tamat minggu ke empat. So esok jangan lupa contest Minggu ke 3 Nandos We Grill Champion bermula. Siapa nak menang jangan lupa join okay! Good Luck!

1 comment:

Cakap memolek neh.. trime kasih ^_^