Sunday, February 19, 2012

Happy Birthday! Nuffnang Is Turning 5!

Assalamualaikum 





Hi Nuffnang stick man Selamat Hari Lahir yang ke 5 tahun!
Dah besar dah awak sekarang yer cuma tak boleh nak kahwin je lagi hikhikhik. Kalau budak dah masuk tadika dah ni tapi budak yang advanced sebab genius :p Mula mula nak tenkiu dulu kat Nuffnang sebab bagi peluang untuk para blogger mencari ruang untuk sama-sama berjaya dan juga berjaya mengangkat blogger ke satu tahap di mana blogger semakin dikenali :)




Okay stop untuk ucapan sekarang kita fikirkan partaaaay!!! (macam confirm dijemput je gayanya hahahahaha) Jadinya untuk birthday kali ni temanya adalah BIRU. 





Hmmmmmm kalau biru selalu yang pop out kat kepala mesti suasana yang warm bak kata pepatah sejuk mata memandang. Kalau dah warm tu haruslah nak ada lilin kasi bercahaya gitu. Kata birthday haruslah kelihatan bercahaya dan semestinya lilin yang wangi tu pilihan utama mesti romantik auuwwwww.




Lepastu campur pulak dengan blue roses sekeliling lilin tu bertambah tambah lah warm suasana birthday parti nanti. Bayangkan sepanjang pintu masuk tu kiri kanan bertaburan blue roses dan lilin wangi berwarna biru mesti semua feeling sangat dihargai. Okeh tak dapat dibayangkan kalau tak dapat join suasana birthday gitu.






Hmmmm bila dah ada lilin ada bunga satu lagi yang wajib ada mestilah belon! Belon haruslah biru jugak. Apalah birthday parti tanpa belon kan. Belon pulak hiasnya mestilah disegenap ruang dalam hall tu. Biarkan belon tu tergantung disetiap kerusi mesti awesome. Sampai tenggelam semua blogger dengan belon belon biru dimerata tempat. Oh sweetnya birthday parti macam tu. Selain tu ada makanan best best dengan games yang boleh kasi gelak all the time. Birthday haruslah bergembira bila gembira haruslah bahagiakan. Maaaak nak birthday parti macam tu jugak hehehehe.




Ok sebenarnya tu angan-angan birthday parti masa kecik tapi tak kesampaian jadi kita transform kasi birthday parti untuk lovely Nuffnang! Happy Birthday Nuffnang stick man!


0 comments:

Post a Comment

Cakap memolek neh.. trime kasih ^_^