Sunday, March 25, 2012

So You Can Talk..

Assalamualaikum!




Selingan cerita sakit hati sesambil layan fyp bila budak baru nak up menjeles lepastu putar belit cerita nak tunjuk dia baik kita jahat. Allah swt kat atas tahu segalanya.



Der kau tu baru dapat result tak payah lah nak menjeles hal orang pergi event fashion show bagai. Baik ko pikir mana ko nak sambung belajar dengan result ko yang macam tak cukup makan tu tapi berangan nak yang vassboom opps! Dalam duk berpisat nak repeat sempat lagi menyibok hal aku. Kalau pun aku ni pergi belajar tapi aku skor baik punya tak macam ko yang mendengki aje kerjanya. Esok esok aku kerja jangan nak berangan lah aku nak nangung ko der, baik aku nangung orang yang aku sayang dari aku nangung ko yang takde paedah buat sakit hati je. Eh eh ko dah tau belom aku kasi henpon baru kat emak ku sayang inkes ko tak tahu lah kan saje nak kasi ko berapi hahaahahah. Tu baru henpon kalau aku kasi ipad harus ko meroyan kan kan tunggu lah aku kerja nanti InsyaAllah ipad aku kasi tapi bukan kat ko lah kat mak aku. Eh dah lah dari aku layan ko yang tak cukup umur ni baik aku layan fyp aku ada jugak paedah. Bye der.



watamat sudah kisah sakit hati.

0 comments:

Post a Comment

Cakap memolek neh.. trime kasih ^_^