Monday, July 9, 2012

Contest Nando's Minggu 4 : "We Grill Champions"

Assalamualaikum!


Yayersss.. Tibalah minggu terakhir Contest Nando's "We Grill Champions", siapa yang tak menang lagi dari minggu sebelum-sebelum ini boleh mencuba peluang terakhir untuk menang dalam minggu ini. Mana tahu tuah korang pada minggu keempat ni. So untuk minggu last ni pun sama jugak korang kena tengok dua (2) video kat bawah ini dan jawab task yang saya berikan.


Video 1

Video 2



Task untuk minggu terakhir ini adalah nyatakan dengan penuh kreatif:

1) Siapakah yang korang rasa layak untuk memenangi cabaran We Grill Champions ini? adakah Harry Kok ataupun Macho Kai? dan mengapa beliau patut memenangi cabaran tersebut.


2) Mengapakah anda sukakan Nando's dan siapakah yang anda akan bawa bersama untuk menikmati hidangan Nando's Peri Platter untuk 4orang tersebut.




Syarat-syarat bagi Contest Nando's Minggu 4 : "We Grill Champions":-

1) Segala keputusan adalah muktamad. Sebarang perubahan tertakluk kepada pihak penganjur.
2) Tinggalkan jawapan anda di bahagian komen entri ini lengkap beserta Nama penuh, Email, URL blog & Twitter handle. Ingat! tinggalkan details penuh anda, sekiranya gagal penyertaan anda akan dibatalkan secara automatik bagi memberi keadilan kepada semua peserta *Saya akan publishkan semua jawapan selepas tarikh tutup*
3) Tarikh tutup untuk Contest Nandos Minggu 4 : "We Grill Champions" adalah 13 julai 2012 Jam 6 ptg.
4) Setiap seorang hanya boleh tinggalkan satu komen sahaja, jika terlebih saya akan pilih jawapan yang pertama disubmit sahaja mengikut waktu dihantar.
5) Setiap minggu saya akan pilih seorang (1) pemenang, jadi akan ada 4 pemenang sepanjang contest ini berlangsung.
6) Hadiahnya adalah berupa 1 x Nando's Peri Platter (for 4pax) bernilai Rm62.
7) Peserta mestilah mempunyai account blog ataupun twitter.



Kalau ada pertanyaan sila tinggalkan komen ataupun mention di twitter saya @ellaNadj okay. Selamat Berjaya! 

4 comments:

  1. 1) Saya rasa Harry Kok & Macho Kai dua-dua xmenang. Sebab tgk kat video yg per-1 tu gaya si Barci si chicken gebu tu tangkap bola mcm apek (keeper kelantan tu) kehkehkeh.
    Yg video ke-2 tu dorang adalah sangat tidak seksi macam pole dancer yg lain. Eh! :p

    2)Kenapa saya suke Nandos? Sebab rasa sos peri peri yg masam2 dan pedas itew.hehehe

    Sapa yg akan saya bawak pegi makan? Hummm..depends.sapa buat baik dgn saya orang itu yg akan saya belanja.lagi2 nak puasa ni boleh buka puasa sama-sama. :) yeay!

    Nama: Hidayu Zamani
    Blog: zhidayu.wordpress.com
    Twitter: @zhidayu

    ReplyDelete
  2. 1) Siapakah yang korang rasa layak untuk memenangi cabaran We Grill Champions ini? adakah Harry Kok ataupun Macho Kai? dan mengapa beliau patut memenangi cabaran tersebut.

    Saya rasa saya yang patut menang sebabnya dua-dua lembik, cakap aje banyak tapi gol satu pon tak masuk.

    2) Mengapakah anda sukakan Nando's dan siapakah yang anda akan bawa bersama untuk menikmati hidangan Nando's Peri Platter untuk 4orang tersebut.

    saya akan bawa semestinya kawan-kawan yang selalu mintak saya belanja itu, kali ni saya betul-betul akan belanja jikalau menang.

    Nama penuh: Mohd Zulfadli Izazu
    Email: zulnadj@gmail.com
    URL blog: kehidupan-aku.blogspot.com
    Twitter handle: @TakiyaGenjiX

    ReplyDelete
  3. 1) Siapakah yang korang rasa layak untuk memenangi cabaran We Grill Champions ini? adakah Harry Kok ataupun Macho Kai? dan mengapa beliau patut memenangi cabaran tersebut.

    Saya rasa Macho Kai layak menang sebab namapun macho kan, tambah pulak aksi tarian tiang yang superb dan gaya menjaringkan bola ala-ala Christiano Ronaldo tu. Mesti layak untuk Macho Kai menang. Bukan mesti tapi pasti! *confident kan :)


    2) Mengapakah anda sukakan Nando's dan siapakah yang anda akan bawa bersama untuk menikmati hidangan Nando's Peri Platter untuk 4orang tersebut.

    Saya suka Nando's sebab rasa masam dan pedasnya yang kawan-kawan kata sangat sesuai dengan tekak saya. Orang yang akan saya bersama mestilah tunang dan 2 lagi adik saya yang gila makan ayam macam saya!



    Nama penuh: Norshila binti Ahmad Azizi
    Email: hijaulaut69@yahoo.com
    URL blog: http://www.hijaulaut69@yahoo.com
    Twitter: @shilazizi

    ReplyDelete

Cakap memolek neh.. trime kasih ^_^