Tuesday, October 16, 2012

Jangan Menipu Kalau Tak Pandai

Assalamualaikum!


Hah kisah tak pandai menipu dah keluaq. Siapa tak pernah menipu? Bohong sangat kalo ko kata ko tak pernah menipu walopon sekali seumur hidup, nampak nau mentipu amboi hidup suci bebenor gitu katakau. Aku ada jugek tipu sunat yang paling latest tipu sunat malas pergi interview HAHAHA.

Heh sebenarnya aku nak cerita satu kisah ni kekdahnya menipu tapi boleh pulak lupa apa yang ditipunya tapi yang ditipu intelligent sangat lalu berjaya korek jawapan sebenor si penipu *aku yang tulis tapi aku sendirik pening nk baca #heh apeapejelah*

Dalam kereta 1 dari tempat X ke Y

A: xxxx dah makan tengahari belom?
B: makan dah lecturer belanja nasi ayam kat kedai
C: baiknya lecturer ajak student pergi makan
B: hor tadi lepas sembahyang terus lecturer ajak pergi makan
D: buat muka #{%{€£¥ *aku lettew hahahaha*

Dalam kereta 2 dari tempat Y ke Z pulak *pelakon adalah org sama*

A: xxxx tadi makan kat mana? Dengan sapa? *cubaan korek cerita betul nak uji tahap penipuan kat level mana*
B: oh tadi makan nasi putih lauk dengan kawan kat hostel
A: kenyang tak lagi?
B: boleh laaah

Hah tuuuu dia si penipu B dah lupa jawapan dia dalam kereta 1 tadi, bila naik kereta 2 eh lain pulok jawapannya. Padahal soklan serupa aje HAHAHA. Pengorek cerita si A dah agak mesti si B tipu lagi dasar penipu sepenuh masa betei.

Itu lah lain kali kalo nak menipu agak2 ler jangan redah pong pang pong pang sangat sekali kantoiii memang tau lah ko kaki pentipu besor. Kalo dah terdesak sangat nak kena menipu doa2 lah moga apa yang ko tipu tu tak pecah yek. Tipu sunat siket2 sudeh jangan nak gebang sangat.


Macam sedap pulak tulis guna ganti diri aku huehuehue >.<

0 comments:

Post a Comment

Cakap memolek neh.. trime kasih ^_^