Tuesday, February 28, 2012

Nuffnang Is 5 Birthday Party

Assalamualaikum



Temanya adalah biru dan register timenya adalah 6 petang tapi pukul 430 dah gerak dari rumah walaupun klcc tu hanya seploh minit dari rumah ok gila bunyinyakan dan memang gila sebab first time pusing dari jalan pinang masuk jalan kia peng lepastu masuk sampai kompleks karangkraf berpusing lagi sampai ke restoran tophat gila sangat gila. Akhirnya pukul 5.20 gitu jumpa tempat yang dicari lepak dalam kereta sampai hujan rintik baru berlari keluar dasar pemalu terlampau. Tu pun ada lagi niat nak tunggu kak alyza sampai dek kerana kemaluan terlebih huhuhu.



Register posing semua bagai moh cari kerusi dan lepak. Hari tu sungguh tak bertuah sebab sakit perut bendera merah menambahkan lagi kemaluan yang ada untuk membuka mulut beramah mesra bencik bencik. Apakan daya jika itu sudah tertulis eeeeeewaaah ayat sedih pulak dah hahahahaha. Jadinya sempat berkenalan dengan wawa dan adik kak alyza je yang lebihnya tengok dari jauh senyum senyum padahal dah lalu depan madammondoq dah tuuu. Nak bergambar dengan kak red pun tak kesampaian dabel bencik. Sempat bergambar dengan kak lily je sooooo sad. Jadi apa yang ada hanyalah gambar syiok sendirik dan cupcake yang sedap dan manis :(




Cupcake yang saya sengaja terlebih ambik sebab nampak cute siap bawa balik 2 bijik lagi hehehehe



Dan semuanya berakhir bila saya balik awal pukul 9.20pm dah calllo tak tahan perut yang dah bertukar menjadi mesin basuh secara tetiba bencik lagi bencik. To you stick man Happy Birthday! Hugs!

1 comment:

Cakap memolek neh.. trime kasih ^_^