Saturday, May 19, 2012

Chatime Buy 1 Free 1 kembali lagi

Assalamualaikum!



Saya dapat email petang tadi terus terbayang passion fruit qq dalam kepala hahaha. Saya memang gila chatime, salah siapa yang kenalkan kat saya ni sampai kalau boleh hehari nak menepek muka kat chatime. Yang saya paling suka passion fruit qq, caramel milk tea, grass jelly milk tea dengan passion smoothie with rainbow jelly. 


Siapa yang ada thirstea card  jangan lupa sabtu ini dekat chatime lot10 buy 1 free 1 promo okay!




Ni masa promo last week kot dan saya adalah salah seorang manusia paling gigih beratur semata-mata promo buy 1 free 1, suka punya pasal sanggup menunggu cer kalau kena tak suka siap kutuk amende lah diorang nih beratur semata nak free 1 je kalau free seploh sedap jugak hahahaha


0 comments:

Post a Comment

Cakap memolek neh.. trime kasih ^_^