Thursday, May 3, 2012

Traditional Afternoon Tea Set for 2 Pax @ Delicious Hanya RM 34.7

Assalamualaikum!



*Deal extended! jadi boleh beli lagi.. Nak beli sila klik LINK kat bawah yek :)


Sebenarnya saya dah lama nak makan kat Delicious tapi harganya kemain mencekik *bagi sayalah*  bila nampak deal ni  hip hip horay. Dan saya baru TERbeli lagi deal makanan ni dekat LivingSocial. Semalam gatal tangan pergi browse je sekali nampak deal murah meriah ni terus kira duit dalam bank cukup ke tak, semangat betul mengira semata nak penuhkan permintaan napsu perut hahaha.


Untuk berkongsi kegembiraan deal meriah ni saya sudah share semalam link nya dekat twitter dengan wall jadi tak ada alasan yang saya tak share benda yang best okay. Kalau nak tahu deal yang best sila lah follow twitter saya kat sana cepat siket saya kasitau benda kat blog ni kalau rajin cepatlah kalo malas sebulan punya cerita pun belum tentu saya tulis hehehe.


Sebelum pergi redeem marilah layan gambar Delicious ni dulu sambil telan air liur glup glup











Deal ni untuk semua branch Delicious rasanya tapi korang kena pilihlah nak pergi makan yang dekat mana jangan beli yang dekat ou tapi nak redeem dekat sunway memang tak dapatlah.


So sesiapa yang nak beli deal ni boleh pergi klik SINI dan deal ni tamat on 3 May 2012 10:55 AM cepat beli okay!

0 comments:

Post a Comment

Cakap memolek neh.. trime kasih ^_^