Wednesday, September 5, 2012

Alhamdulillah

Assalamualaikum!


Tak tahu nak tulis macam mana tapi saya rasa nak menulis. Sesetengah orang yang follow twitter saya tahu yang saya dah tamat study dah sebulan dah pon. Alhamdulillah hari saya terima result sem terakhir saya dapat offer as part time lecturer dekat kampus start 31 July 2012 bertitle miss lah saya pada anak murid yang lebih kurang sebaya umurnya huhu. Alhamdulillah lagi saya niat saya untuk bekerja pada hari lahir mak saya 1 Ogos dimakbulkan Allah swt. Niat saya nak kerja pada birthday emak saya konon nak nampak sweet sebab nanti boleh cerita dekat anak-anak yang mummy dulu start kerja masa birthday nenek. Heh belum pape dah berangan >.<


Alhamdulillah lagi sebenarnya 2 minggu sebelum last final exam saya sudah dapat interview call dari one of big oil and gas company. Saya pergi hokay interview tu walaupun dalam kepala penuh dengan ilmu nak exam. Tapi mungkin bukan rezeki saya kat situ, diorang cuma call for interview then simpan masuk database, once ada kekosongan baru diorang panggil so keciwa sangat tapi pujuk hati sendiri bukan senang first interview terus dapat dengan company gah begitu.


Alhamdulillah syukur cita-cita saya untuk dapat pointers yang melayakkan saya apply untuk convert loans study kepada biasiswa menjadi nyata, cuma tunggu konvo InsyaAllah Oktober ini untuk settlekan semuanya. Alhamdulillah hanya mampu saya ucap lepas raya bertubi email masuk jemput pergi interview. Walau dimana rezeki saya Alhamdulillah semua itu kuasa Allah swt. Alhamdulillah.

2 comments:

  1. Tahniah,... bila nak belanja nandos. muahhahaa. tetiba kan. :P

    ReplyDelete
  2. LAMA X DTG TENET BUAT HAL..TAHNIAH ELLA..SEMOGA BERJAYA TAU..DO DE BEST!

    ReplyDelete

Cakap memolek neh.. trime kasih ^_^