Thursday, September 13, 2012

GA kakinakl.com

Assalamualaikum!



Ya Allah kak ina ni macam tau tau je yang sekarang ni saya tengah nak beli makeup. Yelah orang baru nak melangkah ke alam kerjaya lah katakan haruslah nak kena makeup kasi comel walaupun dah sedia comels hiks. Bila baca blog kak ina buat GA lelanting ni haruslah tak boleh lepaskan peluang.


Ucapan buat kak ina ku sayaaaaaaang seperti yang dihajati, ku tunaikan permintaanmu untuk membuat entri ini. *cair tak kak? hahahaha* kang panjang umur jumpa harus kena cubit nih hehehehe.

Dengan ini saya secara rasminya memaklumkan kepada akak yang saya nak yang kaler perpel tuuuuuuu. Alaaaaaa yang orang duk colek colek kat mataa tuuuuu yang kasi bulu mata lelentik kalah cik rozita che wan tuuu. Yang orang panggil maskara, maskara.. Haaa yang tuuu lah saya nak dari GA kakinakl.com. Yang macam gambor bawah ni kak, kot kot akak lupa *padahal akak yang sponser hadiah, saje nak bodek lebih kikiki*



Saya nak transform mata saya dari rupa gini

|

|

|

|

|

|

|

rupa pucaaaat yang hamat takdak nampak bulu mata 


kepada rupa camgini

|

|

|

|

|

|

|

|

haaa nampak dak bulu mata gojes ituuu. Memang berkelip tak henti lah lepas ni kalau menang sebatang maskara tu. Hehari colek kat bulu mata hahahaha.

saya tahu saya comel, terima kasih hahahaha PERASAN!

4 comments:

Cakap memolek neh.. trime kasih ^_^