Monday, October 10, 2011

Pavillion & Real Steel first time

Semalam adalah first time parking kereta di pavillion dan hari semalam dalam sejarah telepon pavillion tanya kat mana parking paling dekat dengan GSC. Bukan sekali talipon tapi hempat kali talipon, siap eksplen saya first time nak parking dalam pavi nih hahahaha. Dan dalam jalan jeem yang tak hengat itu ella tawaf pavi semata2 cari parking yang tak berlabel Zon E tapi berlabel zon A. Tensen mencari sampai hampir2 nak pakai valet parking, tapi nasib baik iman kukuh kalau tak waselamat doploh hengget.



Gigih ella bertanyakan parking pavillion tu sebabnya ella nak pergi layan cerita REAL STEEL nih, best woooo. Korang yang memang aim nak pergi tengok sila pergi tengok minggu depan 13 oct 2011 tak silap tayangannya memang tak rugi beli tiket.



Real Steel ni cerita mengenai dush dush robot dengan robot, disebabkan kepuasan hati yang melampau dengan movie ni pop corn yang dibeli adalah makan tak habis, Ella duk "ralek" sangat tengok sampai lupe nak suap masuk mulut. Kesimpulannya movie ni BEST!

Dan aritu adalah ntah ke berapa kali jumpa kak ciklilyputih tapi masih tak berjaya nak berpose sama2. Next time memang nak kena tangkap cepat kak ciklilyputih nih. :p


Tenkiu ChurpChurp & TuneTalk! :)

1 comment:

Cakap memolek neh.. trime kasih ^_^