Sunday, April 15, 2012

Contest : Marvel’s The Avengers

Soalan dari Nuffnang:

What superhero would you be if you could create a new member for The Avenger’s team and how would you save the world?


Jawapan dari saya:

Disebabkan dalam The Avenger’s team semua lelaki gagah jadi saya nak join the team jadi perempuan hebat barulah bersemangat hero ketak-ketak nak berjuang. Kalau superhero Avenger’s team buka vacancy nak tambah geng saya nak jadi superhero yang boleh membaca kuasa jahat. Bila ada je kuasa jahat mata saya akan kasi alarm berkelip kelip banyak kali disebalik topeng merah bagi melindungi sesiapa mengesan signal itu. Bila berkelip kelip bermaksud ada sesuatu jahat akan muncul jadi saya kena berhati-hati.



Bila dah ada signal haruslah ada sesuatu yang jahat nak menyerang jadi saya boleh tahu dan boleh lah saya and the Avenger’s team bersiap sedia untuk melawan kuasa jahat tu. Dengan itu saya boleh lah menyelamatkan bumi daripada kemusnahan yang teruk. Dengan costume merah vouge dan topi kuning yang lengkap dengan set pemanah dan laser gun semestinya saya mampu membantu The Avenger’s team untuk menghapus kuasa jahat daripada memusnahkan bumi.


Dengan ini saya mengelarkan diri saya "MikoHero" the new Avenger’s team member. Mari kaita bersama-sama menyelamatkan bumi.

saya adalah MikoHero. Nak sain tak?

0 comments:

Post a Comment

Cakap memolek neh.. trime kasih ^_^