Tuesday, April 24, 2012

MrLens Mataku Biru Kelabu Kalah Ashwararai

Auummm.. Aummmm.. Entri panjang tapi jangan bimbang gambo bersepah :)




Ingat lagi tak gambar yang saya suruh korang tenung lelama kat entri  Mata Cantik Seksi tuh? Takpe kalau tak ingat tak payah sesusah pergi cari klik aje kat SINI. Sian korang tenung lelama yer nak tengok kaler apa yang bertukar. Sebelum tu meh sini nak cerita sejarah sikit sebelum masuk bab mataku biru kelabu. Tau lah dah tak sabar tapi tahan sikit je lagi, informasi penting ni. Memula say tenkiu dulu kat MrLens dan Tammy kerana dioranglah mataku seksi eeewah :)




Mari kita start, untuk yang tak tahu MrLens ni merupakan distributor contact lenses online terbesar dari Europe yang juga merupakan finalist untuk prestigious Swiss Economic Award in 2008. Kagum tak? ada lagi ni selain online inventory contact lenses terbesar MrLens turut menawarkan harga terendah di Malaysia daaaaaan menawarkan penghantaran secara PERCUMA bagi pembelian melebihi Rm50 (hanya untuk lokasi terpilih di Klang Valley-boleh cek kat sini untuk mengetahui lokasinya http://www.mrlens.com.my/en/shipping.php) dua kali kagum. *saya kan kalau bab nampak perkataan PERCUMA memang suka sesangat*



Bukan itu aje yang tambah best lagi MrLens ni menawarkan program recommend a friend. Apa tu? senang cerita macamni lah kalau saya sensorang bermata seksi tak syiok weh nak bergambor, moh kite ajak member-member bermata seksi juga baru lah meriah mata berkelip-kelip. Jadi bila dah recommend  member dapatlah diskaun dari MrLens. Kawan ajak kawan lagi dapat diskaun lagi haaaa gitu syiok betul. Sesama share sesama dapat melaram bermata seksi sesama dapat voucher shopping lens heaven. Tetiap hari mata bertukar arini ashwararai esok angeline jolie lusa siti nurhaliza pilih aje mata siapa MrLens mampu menunaikannya.


Macam macam warna ada pilih saja


Apa yang perlu dibuat untuk program recommend a friend ni hanyalah register dan member korang perlu membuat pembayaran penuh dan beli lenses untuk collect the rewards senang benor. Kalau member/korang klik "share with friends" dalam facebook untuk MrLens kempen korang boleh dapat Rm20/diskaun bila 10 kawan korang like faccebook MrLens. Macamnilah senang cerita korang mintak kawan-kawan korang reramai klik share semua kempen dari MrLens dalam facebook korang akan dapat diskaun. Haaa paham tak? Okeh tamat mukadimah.


Best product macam tak terasa pakai lens


Packaging FreshLook ColorBlends


Sekarang masuk perenggan Mataku Biru Kelabu suka lettew korang tak sabar tadi kaaaaaaaaaan. Jangan tergoda tau tengok mata saya sebab saya sendiri tengok pun saya sudah tergoda hahahaha. Untuk mata Ashwararai part one saya pilih FreshLook ColorBlends True Sapphire. First ayat popout dari mulut saya adalah fuuuuuuuuuyyoooooooo cun sangat saya rasa diri ini. Kalau saya berjalan kat red karpet grammy award sebelah ashwararai konfem orang cakap saya kembar dia. Perkenalkan saya aishwararaiella.. lambai gaya miss world.. hahahaha *perasaaaan nyew diew*


hai saya aiswararaiella, saya kembar mata aishwararai


Kalau tadi True Sapphire nampak sebijik macam kembar ashwararai yang Sterling Gray ni pulak memang saya konfem konfiden sesangat buat tyra banks menangis. Saya jamin mahkota malaysia next top model tu milik saya tak payah pergi bertanding hahahaha. Sebabnya tyra banks cair tengok mata saya yang bersinar-sinar kelabu. Pergh dasyat betul penangan FreshLook ColorBlends dari MrLens ni. Tu korang baru tengok gambor kalau korang tengok face to face mata saya memang korang mintak sain kat dada punyalah hehehe.


tyra siap hantar mail lagi cakap dia cair tengok mata saya.. jadi korang pun kena cair jugak :p


Last nak kasi tau korang yang MrLens bukan aje menjual FreshLook ColorBlends saja tapi menjual pelbagai jenis brands contact lenses antaranya Acuvue Tru Eyes, Acuvue Moist, Acuvue Oasys, Acuvue Oasys Astigmatism, Acuvue Define, Soflens 38, Soflens 59, Soflens Toric, Purevision 2, Purevision HD, Biomedics 38, Biomedics 55, Proclear, Definition, Focus Dailies Aqua Comfort, Focus Night & Day, Air Optix, Air Optix for Astigmatism, Freshlook One Day, Proclear 1 day, Sauflon Clariti 1 day, Soflens daily disposable, Acuvue 2, Acuvue Advance, Adore Dare, Adore Imagene, Adore Pure Eyes, Air Optix Multifocal, Biomedics 55 Evolution, Biomedics Toric, Blincon BB, Blincon Big Eyes, Blincon Classic, Blincon Elegance, Blincon Jazzy, Blincon Sweetie, Chameloen, Colorvue, Freshkon Alluring Eyes, Freshkon Color Fusion, Freshkon Dezigner, Freshkon Mosaic, Freshlook Colorblends, Maxim Color Blue, Maxim Colors Orange, Maxim Color Pink, Maxim Color Toric, Sauflon 55UV, Sauflon Bioclear, Saulfon Bioclear Toric, Sauflon Clear Comfort Aspheric, Soflens Multifoca and etc. Yang paling dijamin penting harganya murah dan servis tip top.


Jadi jangan nak bermuka satu dua macam kat bawah ni sangat sebab muka tiga dah tunjukkan betapa servis MrLens sangat tiptop order pagi petang terus sampai :) nak bermata aishwararaiella sila tengok gambar bermuka empat senyum sampai ketelinga.



Untuk maklumat lanjut korang sila klik page MrLens di facebook. Selamat bermata aishwararaiella!

3 comments:

  1. kunjungan gan.,.
    bagi" motivasi.,.
    Sukses besar esok hari dimulai dari tindakan-tindakan kecil hari ini .,..
    di tunggu kunjungan balik.na gan.,.,

    ReplyDelete
  2. saya nak date dengan awak boleh..nak tengok mata biru awak..huhuhu

    ReplyDelete
  3. omg.. u're so cute Ella!!! wanna cubit your pipit!!!

    u do look like kembar ashwararai with that blue contact lens!!! i hope u enjoy wearing n reviewing them :)

    good luck on the contest!

    ReplyDelete

Cakap memolek neh.. trime kasih ^_^