Friday, April 27, 2012

Preview : The Avengers

Assalamualaikum!





Yea yea yea ingat lagi cerita mikohero saya? tak ingat boleh baca kisah mikohero saya balik kat SINI.
Kan aritu saya ada kasitau kat SINI yang saya dapat preview tu.Tenkiuuuuuuuuu Nuffnang pilih mikohero saya! Lalu semalam dengan jayanya saya sudah tengok kehkehkeh. 


Hai captain america awak sangat cute tahu. *tetibe*


Seriously ceritanya thumbsup! 
Korang wajib pergi tengok. Kiranya movie ni paling best lah kot. Cukup rasa gelak senyum sengeh sedih lawan  perang gitu. Yang part sedih tu time agent coulson kot namanya mati terus tik tik tik air mata. Padahal cerita tengah nak lawan musuh tu tak taulah keturunan siapa yang terfeeling terlebih menghayati benau. 
So untuk korang yang teragak-agak nk pergi tengok sila kejam mata bayar je tiket tu konfem tak menyesal. Satu lagi lepas abis movie tu tunggu sat naaa jangan laju laju nak keluar bajet i am number one langkah pintu keluar sebabnya ada lagi siket storynya. Blogger yang ada juga semalam kak alyza, penmerah, cik epal, kifli plus yang lain ada jugek tapi saya tak kenal sangat hikhik.



Sinopsis
Continuing the epic big-screen adventures started in “Iron Man,” “The Incredible Hulk,” “Iron Man 2,” “Thor” and “Captain America: The First Avenger,” “Marvel’s The Avengers” is the superhero team up of a lifetime. When an unexpected enemy emerges that threatens global safety and security, Nick Fury, Director of the international peacekeeping agency known as SHIELD, finds himself in need of a team to pull the world back from the brink of disaster. Spanning the globe, a daring recruitment effort begins.


0 comments:

Post a Comment

Cakap memolek neh.. trime kasih ^_^