Monday, April 30, 2012

Tenkiuuu Baskin Robbins

Assalamualaikum!


Yumyumyum..

Haritu dapat 2 keping voucher dari BR tak tahu nak guna bila. Yang benarnya lagi first time nak merasa aiskrim BR hekhekhek asyik nak try tak jadi je. Semalam plannya nak beli kek ais krim yang satu slice tu tapi boleh pulak dah habis lalu teringat saya ada dapat voucher dari BR apakata kita guna huehuehue.


Karaoke tu soooon hikhik soooon


Ingatkan kena purchased apa-apa baru boleh dapat sekali pergi tanya rupanya free. Yes yes dapat makan ais krim free. Jadi pilih lah saya flaver yang mahu. Siap gatal tambah wafer lagi dah alang alang makan free kan. Tapi wafer tu kena bayar lah semua nak free banyak cantik muka *saya memang cantik. eh* hahahahaah


Apa yang saya dapat dengan voucher free itu? meh tengok meh. Siapa terliur pergi BR nanti lunch :p saya ada lagi sekeping voucher BR tapi ntah bila nak pergi makan pon tak tahu ler.


aaaa yum yum yum



0 comments:

Post a Comment

Cakap memolek neh.. trime kasih ^_^