Friday, May 18, 2012

Jooom Ubah Kehidupan Anda Dengan Pengalaman bersama Maxi-Peel

Assalamualaikum!



Baru-baru ni saya berpeluang pergi event Maxi-Peel, untuk mencari wanita di Malaysia untuk satu program baru. Tapi ni bukan program tv ini program kecantikkan. Hanya dengan  menceritakan pengalaman korang boleh mengubah kehidupan korang. Best tak? best kaan. Tapi sayangnya saya tak layak sebab umur tak cukup, kalau layak sayalah orang pertama register, saya kan tamak bab masuk pertandigan hahahaha.




Program ni dinamakan "My MAXI-PEEL Journey" yang mana dianjurkan oleh Syarikat Splash Corporation.  Splash ni sebenarnya dari Filipina dan sudah dua tahun bertapak di Malaysia. Kalau nak tahu pelakon Filipina Marian Rivera yang jadi Dyesebel tu adalah Duta Antarabangsa product Maxi-Peel ni, padanlah cantik sangat pakai product ni rupanya :D


Majlis pelancaran program "My Maxi-Peel Journey"

Cara nak join program "My MAXI-PEEL Journey" ni senang saja, korang cuma perlu ikut syarat yang disediakan iaitu:-

1) Warganegara Malaysia *ofkoslah Malaysiaku tercinta*
2) Berumur 25-45 tahun.
3) Wanita *wanita ikut ic tau :p*

Hah senang je kan syaratnya dan apa yang korang perlu buat adalah hantarkan pengalaman korang semua melalui Facebook Maxi-Peel sebelum 30 Jun 2012 jam 11.59 malam.



Pihak Splash bukan mencari seorang peserta tapi mereka mencari LAPAN peserta untuk menyertai kem kecantikan, tatarias dan motivasi diri ni. Kesemua wanita yang terpilih akan diberikan product kecantikan Maxi-Peel untuk dicuba selama 2 bulan dan perkembangan setiap peserta akan di monitor oleh pihal Splash.   Bukan saje di supply dengan produk Maxi-Peel tapi SETIAP peserta akan diberikan hadiah wang tunai RM 1000.00, bestnyaaaa setiap sorang tu dapat hadiah duit. Untung badan peserta dapat produk kecantikan free, dapat duit free, nak join pun free. Lepas 2 bulan kem, ada lagi dinner untuk kaum keluarga bersama media untuk melihat perubahan para peserta, itu pun free.


Duta Maxi-Peel Malaysia, Zenny Salihuddin (Juara Biggest Loser Asia 2009)


Menurut Pengurus Pemasaran Splash, Charmaine Sales "Program ini memberikan tumpuan kepada mereka di dalam lingkungan umur 25-45 tahun kerana kebiasaannya, golongan wanita yang bekerja mungkin tidak menumpukan perhatian terhadap kepentingan menjaga kesempurnaan kulit. Justeru itu, dengan menggunakan produk seperti Maxi-Peel, proses pengelupasan mikro akan menyingkirkan sel-sel kulit yang telah mati untuk memberikan wajah kilut yang sempurna".


Nak jugak menyelit ambik aura kecantikan duta Maxi-Peel ahaks.

Jangan lupa hantarkan penyertaan beserta pengalaman hidup anda di Facebook Maxi Peel Malaysia. Selamat Berjaya!


6 comments:

  1. adik saya ckp maxi peel ni menjadik..boleh try ni..;)

    ReplyDelete
  2. hye ! kite jumpa dekat event ni hari tu :)

    http://purplealike.blogspot.com/2012/05/sertai-my-maxi-peel-journey-dan-menang.html

    ReplyDelete
  3. nens: ella pon try lotion dia bau best sgt..

    Nisa: hai hai nnt jumpa lg next time..

    ReplyDelete
  4. semuanya free. alhamdulillah.. :)

    ReplyDelete
  5. dkat mna bleh beli produk ni...sya duk area sungai petani kedah...

    ReplyDelete
  6. kat mna bleh beli produk ni....sya duk area sungai petani, kedah...

    ReplyDelete

Cakap memolek neh.. trime kasih ^_^