Saturday, May 26, 2012

Kau Kau by Zenny Salihuddin

Assalamualaikum!



Aritu masa event Maxi-Peel saya sempat beramah mesra dengan Zenny Salihuddin, kan Zenny ni Duta bagi produk Maxi-Peel Malaysia. Dalam duk rancak bersembang Zenny bagitahu yang sekarang ni dia tengah nak promosi single terbaru bertajuk Kau Kau then Zenny tanya "eh i dah kasi belum single i kat u" haruslah saya jawab belum, memang belum dapat pun sebab sibuk nak makan hahaha.


Then Zenny beri saya satu single album dia, first saya tengok tu dalam hati cakap waaaaauuuu menarik dan simple dia punya cover. Pastu dia punya presentation bukan dalam bentuk bekas cd biasa tapi dalam bentuk kad sangat kreatif, lain daripada biasa. Saya suka sangat terus rasa tak sabar nak dengar lagu Kau Kau.


Cover single Zenny Salihuddin simple dan menarik

Balik rumah tak menyempat buat benda lain terus pergi on laptop play Kau Kau. Memang KawKaw wa cakap sama luuuuu *gengster tak? hahaha* muzik lagu ni fresh bagi saya lah sebab rancak dan sesuai dengan suara Zenny. Lagu ni kalau buat live show siap dengan menari-nari mesti gempak. Sekarang on leptop mesti play sekali lagu Kau Kau by Zenny. Sedap telinga saya mendengar sesambil belek notes nak exam segar siket mata bila dengar lagu rancak gini.


bahagian dalam siap ada lirik, boleh lah miming sambil layan lagu

Semoga Zenny terus sukses dalam karier dan haaa jangan lupa tunggu kemunculan single Zenny aite. Maapler kalau korang tanya saya kat mana nak dapatkan album single Zenny ni jawapan saya adalah tak tahu sebab saya lupa nak tanya aritu hehehe. Kalau korang ada terjumpa belilah yang original & sokonglah artis kita okay :)

2 comments:

Cakap memolek neh.. trime kasih ^_^