Wednesday, August 29, 2012

Istana Budaya lokasi terakhir Berbuka Puasa ala Buffet

Assalamualaikum!


Alamak! tertinggal pulak nak up entri ni padahal gambar dah siap upload cuma tak tertulis ceritanya je =.='


Seyes saya tak ingat hari apa saya pergi berbuka puasa kat sini tapi yang pasti dah penghujung Ramadhan, tapi still fully book. Nasib baik saya booking awal kalo tak melepas lagi macam tahun sebelumnya. Since sekarang dah pun raya so saya cerita lite je lah eh, cubaan ngelat HAHAHA.


Kalau pergi sini WAJIB cuba rasa kerabu diorang. Masa saya pergi ni ada kerabu kerang, kerabu perut dan kerabu mangga. Semua saya ambil penuh pinggan, nasi ambik sesenduk je duk ratah perabis kerabu je sdah sengkak perut. Nak pergi repeat dah habis dah.


Rasanya ada lebih 20 hidangan juadah berbuka puasa, since saya ambil nasi sikit je so saya tak ambil lah lauk lain, saya ambik mana yang berkenan je seketul seketul buat rasa. Itupun saya dah tak mampu nak berjalan sebab kenyang sangat, space tinggal siket untuk makan kambing pulak sebab diorang bakar kambing pukul 8.15 hehehe. Tapi kaaaan fail lah kambing sini sebab liat sangat. Kesian gigi saya nak mengigit. 3-4 mulut je saya makan last-last saya tinggalkan je kambing tu huhuhu.


Lagi satu hidangan yang mesti try kalo pergi sini adalah nasi beriani dan pulut kuning, saya suka sebab cukup rasa dan lauknya sedap macam yang makan kat kampung je rasanya. This year harganya still Rm35 per head tapi next year tak tahu lah. Harapnya harga masih sama dan bertambah sedap. Heh abis jugak entri ngelat saya hahahaha.

0 comments:

Post a Comment

Cakap memolek neh.. trime kasih ^_^