Friday, August 3, 2012

Shopping Tudung Art Impasto

Assalamualaikum!


Siapa dah ada baju raya? saya 2 minggu sebelum raya baru gedik pergi beli kain hehehe. Nasib baik ada orang  nak ambik upah jahit lagi kalo tak mengangis disitu, sebabnya baju ready made saya tak muat. Eh bukan tak muat tapi sebenarnya sebab badan saiz S lengan pulak saiz L.  Cuba ko cakap acane nak beli baju ready made kalo dah gitu masalahnya T_________T Paham tak? kalo tak paham pura-pura angguk paham sudah.


Bila dah ada baju, sibuk pulak nak mencarik tudung walopon entah bila nak pakai pon tak tahu kekeke. Dasar mata dengan otak mengada, orang ada tudung kita pon nak tudung. Ni kerja nak habiskan duit lah ni huehuehue. Tapi malas nak pergi Jalan TAR sinun, nanti kalau pergi harus pergi beli entah apa-apa lagik. Jadi untuk mengelakkan itu berlaku mari kita cari tudung online yang murah tapi cantik.


Makanya saya cari secara online :) bebetul menggunakan kemudahan internet dihujung jadi. Padahal pemalas nak meredah panas dan lautan manusia hahahaha.

Saya tengok koleksi tudung di Art Impasto banyak warna yang menarik kat sana. Tak puas hati kat blog, boleh jugak usha koleksi diorang dekat fb Art Impasto. Dalam fb lagi banyak warna dan koleksi. Sudah lah murah cantik pulak tu. Siap boleh rikues nak kaler apa kalo kaler yang korang nak tu takde dalam koleksi diorg. Yeay! boleh cari sedondon dengan baju.

Antara koleksi yang diorang ada Bawal 3 Tones.



Tudung Bawal Matahari, memang matahari sangat. Boleh mix and match untuk 2 pasang baju raya. Jimat duit haku hekhek.




Tudung Obama, amboii nama kelas kau!




Untuk maklumat lanjut atau nak membeli tambahkan koleksi boleh email kat diorang di art_impasto@hotmail.com
atau tengok koleksi Art Impasto di Blog ataupon Facebook diorang okay!

0 comments:

Post a Comment

Cakap memolek neh.. trime kasih ^_^