Wednesday, August 15, 2012

Koleksi Gelas Olympics McDonald's 2012

Assalamualaikum!



Berjaya jugak saya kumpul kesemua 6 limited edition gelas Olympics Mcd ni. Tahun lepas pun saya berjaya kumpul jugak, nampak tak kegigihan saya mengumpul benda yang limited dan unik? tak caya haa baca SINI


Tahun ni saya berjaya lagi yeay tepuk tangan. Macam biasa gelas ni akan masuk beg dulu tunggu saya pindah rumah saya sendiri baru saya keluarkan hehehe. Sayang hokey nak guna. Satu sebab limited duanya sebab unik. Makin menjadi-jadi pulok perangai pelik saya nih. Aritu saya gilakan mini kad starbucks lepas ni apa pulak yang saga gila pon tak tahu lah. Nah saya tayang kat korang semua koleksi terbaru saya hehehe.


Tapi dalam kegilaan saya pun jangan ingat saya kikis duit mak saya pulak, saya kumpul duit sendiri untuk setiap benda yang saya mahu. Nanti ada pulak mulut jahat busuk dari budak yang baru sebulan masuk diploma cakap saya ni macam-macam. Pendengki gitu ler. Eh bulan Ramadhan, MasyaAllah gheeeee :p

1 comment:

  1. along ada gelas ni banyak..pas tu along ckp kat mak leh la serve masa raya..mak pandang along ngan jelingan maut....huhuuhu

    ReplyDelete

Cakap memolek neh.. trime kasih ^_^