Friday, December 14, 2012

Jom Bersama Yuna menerokai GALAXY Wonderland Note II

Menerokai perjalanan muzik dalam kehidupan bersama GALAXY Note II


Nak idea korang digunakan untuk dijadikan lagu tak?
Kot lah korang ada idea kreatif tapi tak tahu saluran yang betul, jadi apakata korang join projek GALAXY Wonderland nih. Saya pon joooooin jugak hehehe.


Kalo korang masih ingat kejayaan Projek Sparkle, alaaaah projek yang orang duk menang Samsung Note dengan cara lukis lukis tuh, kali ni jom main lukis lagi, Samsung sekali lagi telah bekerjasama dengan Yuna, tapi kali ini untuk projek yang dipanggil GALAXY Wonderland bersama Galaxy Note II pulak. Projek kali ini membawa segala-galanya yang istimewa tentang Malaysia. 


Sekarang ini Yuna menyeru rakyat Malaysia untuk menghantar idea, ceritakan tentang inspirasi anda ke portal GALAXY Wonderland di galaxywonderland.my kendian Yuna akan menggunakan idea korang ini untuk mencari nukilan kreatif untuk dijadikan sebuah lagu baru. Korang cuma perlu pergi ke galaxywonderland.my dan sign up kemuadian start luuuuuuuuuuuuuukis.


Korang klik start creating tu kendian start lukis kendian follow step seterusnya dan submit.


Saya siap lukis sekali mengayat lagi untuk contest nih hikhikhik. Saya kan rasa saya ni pandai lukis tapi rasa saya tu mungkin angan angan sebelum tidor je kot hahahahaha. Nak tengok hasil lukisan yang saya pertaruhkan *amboiiii pertaruhkan hokeh :P* ni diaaa

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|


tanteeek tak kite lukis? kalau pakai Note II secara realiti mesti jadi lagi caaaaaaaaaaaaantek kan. Mr direktor Samsung, saya nak Galaxy Note II free boleh? kasi hadiah birthday in advanced *kelip kelip mata*


Dengan diilhamkan dari cerita-cerita yang dikongsi pada GALAXY Wonderland, Yuna akan mengolah semua idea tersebut dan menghasilkan video muzik yang bercirikan Malaysia dengan menggunakan GALAXY Note II. Dilancarkan pada awal Oktober, GALAXY Note II direka untuk kreativiti setiap hari, efficient capturing dan expression of ideas menjadikan Note II sempurna untuk menemani Yuna dalam perjalanan Wonderland beliau. Perjalanan Yuna pada GALAXY Wonderland akan dipaparkan dalam siri di Astro Ria, jadi korang tahu lah apakah idea terbaru yang rakyat Malaysia kongsi bersama Yuna.


Kalo korang nak tahu lagi, kerjasama Samsung dan Yuna dalam Projek Sparkle dulu telah menyaksikan video muzik pertama di Malaysia yang dicipta daripada GALAXY Note dan telah memenangi anugerah Video Muzik Terbaik pada Anugerah Industri Muzik (AIM), muzik memberi anugerah terulung di Malaysia majlis. Ini membuktikan yang idea dan kreativiti yang korang share dihargai dan berkualiti.


Untuk maklumat lanjut mengenai GALAXY Wonderland dan Samsung GALAXY Note II, sila lawati portal GALAXY Wonderland, galaxywonderland.my atau Facebook Samsung Malaysia di https://www.facebook.com/samsungmobilemalaysia.

3 comments:

  1. KErEn Sobb,,,,,
    MampIr ea d blog ane:
    http://ripcurl-crom.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Bestnya kalau dapat memiliki Samsung Galaxy Note II

    P.s : Share your Happy Moments... Jemput Join http://www.eyriqazz.com/2012/12/my-happy-moments-contest.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. kaaaan..
      ella pon duk berangan kalo lah dpt noteII nih hehehe

      Delete

Cakap memolek neh.. trime kasih ^_^