Sunday, January 8, 2012

Geng PokPet Belog Ella

Hi korang!



Sihat ke tak harini? dah makan? makan ape? sedap tak? sebenarnya ella tak tau nak tulis apa harini jadi ella pun buat sesuatu yang ella sendiri konferm akan pening kepala last last nanti tapi takpe demimu blog daku rela ceeeewaaah. Nak jadi blogger tegarlah katakan haruslah menitik peluh didahi dan berketiak basah sekali sekala hooover disitu :p






Disebabkan link blog korang yang kat belah kanan belogella ni ella dah remove jadi ella buat satu tempat baru untuk korang tengok update post blog dari blogger yang link dengan belogella. Kiranya tempat baru ni korang buka boleh tengok sapa yang update paling latest gitu, ni semua yang ella follow lah dan korang pun boleh postkan link korang untuk dilinkkan dengan belogella. Haaa paham tak?  Nanti bila free ella updatekan link korang tu dalam blog Geng PokPet Belog Ella.



Haa tu nama tempat baru untuk korang postkan link blog korang Geng PokPet Belog Ella sempoi tak nama? tak fikir pun terus taip je apa yang ada dihujung jari dasar malas berfikir :p Lepasni sila lah drop komen link korang disana okeh. Ella cuba untuk update sedaya cepat yang boleh sebab first 6 month 2012 ni bizi dengan FYP jadi harap korang memahami keadaanku ini.


Till then xoxo!

0 comments:

Post a Comment

Cakap memolek neh.. trime kasih ^_^