Sunday, January 1, 2012

Tahun Baru Teruskan Azam Lama




Nak menaip tapi hurmmmm ideanya kurang jadi update ala kadar pon boleh lah ek..
So semalam tahun baru korang sambut ke tak? kat mana?
Ella memang tiap tahun tak sambut tak ada feel nak pergi sambut tempat ramai orang gitu, ella bukan boleh nanti mula lah nak jadi rimau geget orang hakhakhak


Semalam orang masuk ke Thailand phewww berpusu pusu, yang berpusu-pusu tu semua orang melayu hokeh pelik betul apa yang dicari belah Golok sana pon wo pu chi tao lah. Moga usia mereka masih panjang untuk bertaubat jikalau tersimpang :)


Sooo cakap pasal tahun baru mesti semua duk sibuk pasal azam, ni bukan azam anak cik mat tu ni azam apa yang nak dicapai. Kalau ikutkan ella takda beria nak berazam bagai sebab dah tau dah diri macam mana azam seploh minit lepas tu azam ke mana tuan ke mana hahahahaha.


Cumanya mau teruskan tekad masa jejak kaki di UniKL untuk FREE kan diri dari membayar loan MARA hehehe InsyaAllah dengan izinNya berjaya :)


Lepastu kena gigih cari kerja lah weh. Niat nak beli rumah kat kampung halaman Kuala Terengganu sebijik.



Lepastu kita teruskan hidup sebagaimana tahun sebelumnya semoga lebih sukses. dilimpahkan rezeki, dipanjangkan usia, diberikan kesihatan yang baik dan dirahmati Yang Maha Esa. *nampak sangat malas nak tulis hahahaha

1 comment:

  1. best nye kalo xyah bayar MARA..

    -- cik asha-- (mls nak login)

    ReplyDelete

Cakap memolek neh.. trime kasih ^_^