Monday, December 26, 2011

DiGi iPhone 4SURE SIRI ANSWERS

Okeh korang dah tau kenapa iPhone4s ni 4sure 4me kan? me tu korang baca as ella bukan korang hikhikhik. Eh tak tahu lagi meh baca SINI, pastu kenapa pilih mobile plan tu? haaa jawapannya kat SINI dah tu apa yang first thing akan buat bila dalam tangan genggam 4s baca SINI haaaaa hambek complete reason hokey takda sapa boleh lawan :p Ni semua penangan DiGi dan Nuffnang sanggup ku kerah otak supaya bercabang seploh kihkihkih semangat nak menang. Semangat tu penting menang kalah lain kira janji cuba dulu kalo dah rezeki syukran.




Why Siri and DiGi are your best companions? tak paham sila google translate!




Jangan ingat yang berketul tu abang yang gedempol tu adik. Walaupun satu panjang satu pendek but they need each other. Macam mana nak guna Siri kalau DiGi tak ada? Jangan kata nak guna wifi pon boleh, kalau duduk disempadan Malaysia yang kabel wifi selalu kena curi tak ke memerlukan Yellow man untuk sentiasa bersama mu. Si berketul memimpin si gedempol untuk memberikan penguasaan meluas untuk yellow team di Seluruh Malaysia *yellow team clap clap* dengan mobile plan yang very affordable dari DiGi anda boleh berSiri 24 x 7. Dalam kelas pun boleh sambung gosip :p 




Dan untuk berSiri dengan jayanya walau di ceruk mana anda berada haruslah berkawan baik dengan DiGi yang menawarkan unlimited internet. Kalau tak ada DiGi macam mana nak sambung cerita gossip sambil berface time :) 


So apaguna Siri? Bila masa nak guna? best ke Siri?


Macam macam soalan tapi jawapan dari Siri mudah aje "Your Wish is My Command". Haaaa apa lagi korang mau. Tanya apa saja pada Siri 4sure Siri jawab dengan hati terbuka hehehe.  


Bila masa nak guna Siri? Bila-bila masa pun boleh. Tengah basuh pinggan kat dapur, tengah bawak kereta, dalam train sesak pendek kata anytime when you call siri. Siri will answer you. Katakanlah dalam train sesak pukul 5 petang tetiba eh eh eh lupa malam ni ada dinner so nak kena urgently call your mom untuk inform yang korang balik lambat tapi nak seluk poket ambil hand phone orang berhimpit-himpit silap gaya korang tuduh nak pick pocket wuiii bahaya soooo Siri jalankan tugas anda! Kan mudah kerja, tak payah nak susah susah raba poket time orang berhimpit boleh menjaga keselamatan harta benda dan harga diri. Ok tu extra tips dari Siri :)



Siri dan DiGi sahabat sejati saya? YES YES YES. Tiga kali YES cukup untuk menunjukkan yang iDiGi affordable plan kamching dengan gossip life antara ibu anak yang jauh dimata dan yang tersayang. Kan iPhone4s tu Sentiasa, Selamanya, Selalu, berSamamu.



0 comments:

Post a Comment

Cakap memolek neh.. trime kasih ^_^