Thursday, June 21, 2012

Amazing My Kitty Spider Cat

Assalamualaikum!


 ‘If you were given a chance, what animal/living being superpowers would you want to get?”.


Saya mahu kucing yang mempunyai superpower! hohoho pasaiapa nak kucing? sebabnya kucing dah ada kat rumah tapi sayangnya power tak cukup, lembik mengalahkan kucing betina. Nak turun dari tingkap boleh mengiau panggil mintak dukung tak ke ko rasa nak geget perot dia. Pandai naik tak pandai turun, yang dia pandai tidor tidor tidor. Sebab tulah kalo boleh nak my kitty jadi jantan siket ada power ummmph!


Sebelum berangan nak kasi power apa yang saya mahu untuk my kitty? meh skodeng my kitty dulu huhuhu

nama saya kitty saya memang suka tidur & makan daaaan party

Power yang saya mahu untuk my kitty kalo boleh:-

1) Power yang boleh terbang lompat-lompat sebabnya bolehlah si kitty tolong kemas rumah pasang langsir, buang sawang kat siling tak payah lah tuan dia terdongak-dongak nak sapu spider wax.

tuan saya selalu bebel nak suruh saya boleh terbang macam gini tapi lemak saya banyak sangat tak mampu saya nak terbang T_______T

2) Nak power soft paw, power ni untuk sesi penyamaran undercover kehkehkeh. Disebabkan kitaorg satu family suka pergi holiday dan tinggalkan kitty dengan penjaga yang datang daily makanya sangat sesuai untuk kitty ada very soft paw power, jadi bolehlah dia skodeng penjaga daily dia, dengan soft paw tapak kaki kitty takkan tinggalkan kesan walau dimana kitty berjalan kiranya soft paw ni buatkan jejak kaki kitty invisible. Mana tahu penjaga kitty ni menyelongkar barang berharga dalam rumah huehuehue.

Paw saya dah cukup lembut dah tapi tuan saya cakap nak lembut lagi, baru sesuai jadi uncercover detective katanya 

3) CamEye power, ni power paling gempaaaak! mata kitty adalah kamera bergerak. Kalau dah ada soft paw tak ada kamera macam mana kami nak monitor penjaga daily kitty dari jauh kaaan? so harus ada CamEye power. Kitty ni jenis suka menyendeng dekat orang yang dia kenal maka sesuai sangat ada power gini. Kiranya power ni link terus dengan henpon kitaorang boleh lah kitaorang skodeng sesambil berholiday.

ni saya pura-pura tidor aje ni tapi mata saya berjalan skodeng tuan saya sebab malas dengar dia bebel huehue

Haaa hebak tak imaginasi power yang saya nak untuk my kitty, macam terlampau millenium pulak rasa tapi gasaklah janji my kitty tak dalam bahaya bila kena tinggal kat rumah. ^.^

Okay! Okay! saya kena paksa prektis jadi Kitty Spider Cat walopon lelemak saya sakit wuwuwuw

2 comments:

  1. comelnya kucing tu... gebus..
    Rumah akak ni takleh bela kucing, anak2 ada eczema. Teringin jugak nak belakucing yg gebus2 mcm ni.

    ReplyDelete
  2. woo hoo Ella :)

    a set of lovely photos 'ere - absolutely a pretty sight in my POV :)

    just sent you an email; awaiting your reply hehe

    wassalam

    siti zulaika

    ReplyDelete

Cakap memolek neh.. trime kasih ^_^