Monday, June 11, 2012

Milk Frother buat air buih buih di rumah

Assalamualaikum!



Ingat tak saya tanya mana nak beli Milk Frother, alaaa yang nak buat air buih buih hot chocolate macam kat SINI tuuu. Tadaaaa aritu saya terjumpa akhirnya masa pergi daiso. Sebenarnya nak pergi beli pocket warmer je tapi dah ternampak frother ni apa lagi sahut masuk bakul lah huehue. Murah aje RM 5 dan menggunakan bateri AA. Sayangnya saya lupa beli bateri lalu balik rumah curik bateri remote control tv nak try buat air buih buih :p pastu padan muka bateri habis terus tak sempat mulut nak dapat air buih buih. Sekarang nak tutup tv kena tekan dekat tv padam mula padam muka.




Nanti saya dah berjaya buat  air buih buih saya kasi sekali resepi dengan cara-caranya okeh.

0 comments:

Post a Comment

Cakap memolek neh.. trime kasih ^_^