Saturday, June 2, 2012

Enrich Blue by MAS


Assalamualaikum!


Selepas berpuluh kali terbang baru ku tahu ada kad loyalti nampak sangat sebelum ni beli bayar print terbang huehue. 




Sebenarnya kad ni banyak benefit boleh dapat free flights, upgrade classs travel boleh dapat exclusive golden lounge access dan banyak sangat benefit yang lain dan saya rasa sangat rugi sebab saya baru apply kalau tak mesti dah banyak point yang saya boleh redeem huhuhu


Bila dah banyak kali fly lepas ni boleh apply untuk diorang punya silver or platinum enrich pulak lagi banyak benefit yang masyuk. Jadi korang yang selalu fly boleh apply kad ni hanya dengan pergi website MAS then apply. Lepas ni tiap kali nak check in just masukkan nombor kad enrich then diorang akan track point untuk korang. Bila point dah cukup boleh redeem apa-apa yang diorang offer mana tahu boleh dapat tiket free pergi obersi tak ke syiok. Okay berangan lagi saya. :p

Bila lah nak pergi holiday macam dah lama tak pergi holiday, kawan-kawan moh ler pergi holiday sesama. Kalau ada siapa nak sponser saya pergi holiday pon boleh saya sukeeer sangaaaaaat. Isk tengok berangan lagi hewhew.

0 comments:

Post a Comment

Cakap memolek neh.. trime kasih ^_^