Friday, June 22, 2012

Design Pelamin Terbaru

Assalamualaikum!



Aritu saya sempat pergi saudara kawen dekat Gombak, dua-dua cikgu kat johor tapi seorang terengganu sorang kolumpo. Tapi sekarang ni bukan nak cerita pasal pengantin tapi nak share gambar pelamin diorang. Saya pestime tengok design pelamin gini terus rasa cantik sangat, suweet aje. Tangan saya mulanya nak ambik gambar pengantin tapi yang jadinya bukan ambil gambar pengantin tapi ambil gambar pelamin je lebih hahaha. Kesian kat pengantin beria senyum tapi tak masuk gambo huehue. Saya rasa sekarang ni trend pelamin macam ni pulak kot sebab ramai sangat yang kawen pakai pesen gini.Geram macam nak pegi petik je sekuntum bunga tu, nasiblah mampu kawal diri kalo tak mau runtuh pelamin orang saya retus bunga :p


Pengantin nampak kepala sekerat kekeke


Full shot pelamin ni, cantik tak?




Cantikkan! yang saya pasti bukan saya yang buat pelamin ni, saya tak tahu siapa yang buat saya datang je pelamin dah siap. Sekian.

1 comment:

  1. comel giler
    wish that kalau kawen nanty dpt wat pelamin macam ni
    muahahaha
    gewdik betol ;D

    ReplyDelete

Cakap memolek neh.. trime kasih ^_^